Monday, February 13, 2017

Diari seorang surirumah 3

Macam biase lepas bangun subuh p dapur..siapkan makan dia..dan aku makan sekali..kalau ngantuk sangad aku sambung tido lepas dia p kije.. so far alhamdulillah serba salah kalau die p kije dengan perut kosong..i know u hungary..accept kalau saya marah..awk p tapau makanan buat balek kat saya..hehe..bile kena marah i is xda mood..

Die seorang ketua keluarga yang baek..bebel yang menybabkan aku merajuk walaupun tak tinggi suara ayat die tu kadang2 menikam.

Ketua keluarga yang baik..yes aku susah bangun pagi..nak2 kalau gaya kejut yang bangun yang..eh tak mmg lena tido..tp kalau die sentuh aku mmg ak bangun..sebab aku geli.sentuh la kat mane2 bahagian pun..hehe..die mmg akn pastikan aku solat ckup 5 waktu.

Kalau duduk ngan die..makan silap2 4 kali sehari..hehehe

No comments: