Friday, February 3, 2017

Diari seorang surirumah.

Aku surirumah..baru nak sebulan jadi surirumah. Seronok jadi surirumah. Ade nafkah masuk bank..kete aku suami bayar..loan asb suami tolong buat dan byar..insurans pun mybe die dah buat dan dia yang byar..apelagi aku nak..

    hobi aku masak sebb aku jugak jenis suke on9 tgok masak2 dan buat..hehe..suami aku lagi suke makan..so far aku masak sume dia telan sampai habis..kecuali benda2 yang dia elergik..

      Saje nak share pengalaman jd surirumah.. sebab selame ni pengalaman kije je..kije yang cam haramjadah..kije ngan orang yang always negative attitudenyer..

Bangun pg..biase suami yang kejut aku..haha..bukan takleh bangun tp serius aku mlas bangun pg..aku siapkan sarapan simple2 je..kdng goreng nuget sosej..dah brapa kali wat pizza sebab die sukee dan aku jugak suke..

First2 die mcm kata okay ta payah masak pg..aku rase die ni makan kt opis kot..so tacing la..ngan kawan2 pmpuan die yang dia tunjuk kt aku tu..n penah aku mogok jd mls nak htar die p kije..biase aku bangun aku akan tnye die..nak air tak..nak bekpas tak.ari tu shari tak..aku mogok..mogok yang die tak perasaan.. sbb aku rasa die tak nak bekpas sbb die nk mkn ngan geng die kt opis sane kn..sbb naluri hati aku kata die blh balek mkn..mkn je kot..aku tak rase ssh pn masak..nape xnk balek..haish geram..

Mogok ni rase cm agak lame jgak..kalau die duk luar aku masuk duduk dalam blik..kalau die masuk bilik aku mengaji quran..wuuhu..kalau die main fon aku biar tgok pn x..pura2 tido or aku wat2 sibuk main fon aku..tp giler tak rindu duk sblh..aku ni dh la jnis suke bermanja..suke die peluk ak..suke kne cium..plg tak pun duduk bawak ketiak die tu dh rase syurga buat aku..ahahaha..bahu die..aku rase die pn dh fobia nak bg ak.. ak blh lena selena lenanye di sebelah dia..smpai lenguh2 tgn dia..

Okay nanti lah sambung😂😂😂😂

No comments: